Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Laikam izdevās uzlabot…

Te var apskatīt uzlabojumus darbībā: http://www.youtube.com/watch?v=SbAQQBvZjuA

Tātad, pieliku visu iepriekšminēto. Lai neizstāstītu visu taktisko sistēmu precīzi, nerakstīšu te gari.

Tikai īsumā par rezultātiem – šķiet, ka ir izdevies uzlabot. Idejas strādāja diezgan nekļūdīgi. Ir tomēr vēl daži sīkumi parādījušies, kurus derētu salabot, bet uzlabojums ir ievērojams. Vislabāk to varēja redzēt, rakstot video. Dažādu tehnisku problēmu dēļ vajadzēja ierakstīt vairākas reizes. Visās vajadzēja parādīt jaunās iespējas. Problēmu ar to nebija – iespējas bija vienkārši lietot, tās diezgan nemanāmi ieplūda visā procesā, to dažādojot. Nodokļi ir biedējošāki pat ar game over screen’a trūkumu, kas manuprāt ir diezgan spēcīgs ieguvums… 😀 …gribēju vieglākus testus, tāpēc es vēl neesmu implementējis spēles beigu paziņojumus, bet drīz to darīšu.

Daži sīkumi, kurus vēl labošu:
-starta drošība (var sanākt tā, ka sākumā pretinieks redz spēlētāju, kaut arī viņam to nevajadzētu uzreiz)
-dubultais lēciens (nodokļu pievilkšanas spēks un galvenā varoņa kustību fizika pavisam labi kopā nesadzīvo, bet padarīt kustības daudz vienkāršākas arī negribēju, jo tas izbojātu cīņas “asumu”, tāpēc pielikšu dubulto lēcienu, lai rodas lielāka iespēja izvairīties no nodokļiem)

Spēlē būs 2 šāda tipa līmeņi, tāpēc būs vēl jāizdomā, kā papildināšu procesu otrajā (neskaitot grūtības līmeni.. 😀 ).

Komentēt