Jaunākie komentāri
snake5 ziņā RSAT (daudzstūru sadursmju rēķ… | |
def ziņā RSAT (daudzstūru sadursmju rēķ… | |
snake5 ziņā RSAT (daudzstūru sadursmju rēķ… | |
def ziņā RSAT (daudzstūru sadursmju rēķ… | |
snake5 ziņā Izdomātais skaitlis… |
Kāda spēļu veidotāja blogs…
Kādreiz es varētu pastāstīt, ko es te “cepu”. Pagaidām vēl nav īstais laiks. Varu tikai pateikt to, ka OpenGL ir labs rīks, manuprāt ne sliktāks/sarežģītāks par Direct3D, kad specifiskie sīkumi apgūti un kopīgās lietas izprastas. Tas pats ar Blenderi. Apguvu burtiski dienas laikā (ja neskaita universālās zināšanas, kas nākušas no 3DS MAX lietošanas).
😀
Kas tas par mežu ? 😀
Nekāda nosaukuma viņam pagaidām nav. Parasts 3D mežs. 😀
Tu izmanto Billboard tehniku zariem ? Un kas tas par mežu bez senem ? 😀
Zariem to tehniku neizmantoju – mežs nebūs tik plašs, lai tik ļoti optimizētu uz grafiskā noformējuma rēķina.
Un sēnes šajā mežā nebūs, jo tās prasa pārāk daudz laika, lai uzzīmētu un tās tāpat aizsegtu zāle. 😛 Būs apmēram tāds pats mežs, kāds ir citās spēlēs…
Nu bet tev vajag ko īpašu 😀 kpc jataisa kā visiem citiem ?
Būs kaut kas īpašs. Bet neko dižu nevaru solīt – izstrādes laikā nevar pārāk daudz veltīt visādiem sīkumiem. 😉