Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Vakara “screenshot”

Kādreiz es varētu pastāstīt, ko es te “cepu”. Pagaidām vēl nav īstais laiks. Varu tikai pateikt to, ka OpenGL ir labs rīks, manuprāt ne sliktāks/sarežģītāks par Direct3D, kad specifiskie sīkumi apgūti un kopīgās lietas izprastas. Tas pats ar Blenderi. Apguvu burtiski dienas laikā (ja neskaita universālās zināšanas, kas nākušas no 3DS MAX lietošanas).

😀

6 responses to “Vakara “screenshot”

  1. Feģa 23 septembra, 2010 6:16 am

    Kas tas par mežu ? 😀

  2. Feģa 23 septembra, 2010 3:07 pm

    Tu izmanto Billboard tehniku zariem ? Un kas tas par mežu bez senem ? 😀

    • snake5 23 septembra, 2010 5:17 pm

      Zariem to tehniku neizmantoju – mežs nebūs tik plašs, lai tik ļoti optimizētu uz grafiskā noformējuma rēķina.
      Un sēnes šajā mežā nebūs, jo tās prasa pārāk daudz laika, lai uzzīmētu un tās tāpat aizsegtu zāle. 😛 Būs apmēram tāds pats mežs, kāds ir citās spēlēs…

  3. Feģa 23 septembra, 2010 7:32 pm

    Nu bet tev vajag ko īpašu 😀 kpc jataisa kā visiem citiem ?

    • snake5 23 septembra, 2010 8:31 pm

      Būs kaut kas īpašs. Bet neko dižu nevaru solīt – izstrādes laikā nevar pārāk daudz veltīt visādiem sīkumiem. 😉

Komentēt