Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Ceļu atradīsim…

Sāku strādāt pie AI pathfinding’a. Izveidoju ceļu ģenerēšanas sistēmu. Gandrīz 500 koda rindas jau uzrakstītas.

Nolēmu nedaudz atpūsties (strādāju jau no ~10:00) un pirms atpūtas nedaudz pastāstīt par to, kas jau ir sanācis.

Te pirmā versija, tā mācēja tikai punktus novietot. Un kļūdu arī netrūka.

Te jau redzami arī savienojumi, pēc nelieliem uzlabojumiem (sākumā bija visi savienojumi, kas tik sanāca, pēc tam dažādi samazināju to skaitu).

Pēc dažādiem uzlabojumiem dabūju jau šo versiju. Pie tās arī paliku tagad.

Pieliku tad iespēju attēlot nedrošos punktus (uz laužamajiem objektiem) citādāk. Nekas gan vēl netiek darīts ar kustīgajiem objektiem – tie parasti ir mazi vai lieli, tāpēc nodomāju, ka var arī tos neaiztikt pagaidām…

Vēl jau palikušas sistēmā diezgan daudz problēmas. Piemēram, pārāk liels punktu skaits pie dubultvirsmām (te laikam varētu pārbaudīt punktu kontaktu ar zemi pirms novietošanas…

Bet nu pretinieki spēs arī pa kāpnēm kāpt un stiprāki arī lekt pāri visādiem caurumiem…

Viņi noteikti varēs būt aktīvāki tur, kur tas būs nepieciešams…

Vēl tikai viens attēls – parāda mazu problēmu, kuru jāsalabo – attēlā redzams, ka punkti stāv gaisā, bet tas tehniski tā nav – zem viņiem ir trigger’a daudzstūris, kuru kļūdas pēc arī pielietoja punkta novietošanas algoritmā.. 😀

Tas pagaidām viss, drīz gan jau pielikšu kaut kādu A* algoritmu un notestēšu. Pēc tam jau pretiniekus varēs veidot. 🙂

Komentēt