Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Daily Archives: 6 aprīļa, 2010

1001 skatītājs šobrīd Gunplay treilera video

Tiku pāri 1000 skatītājiem.. pff, nu vismaz tā.. 😀 Populārākās spēles (ar visiem zināmiem grafiskajiem efektiem) dabū 5000 gada laikā. AAA spēles – vismaz 50000. Tajā laikā, kad būs gatavs Gunplay’am techdemo, gribētos arī 5000 savākt ātri.. 😀

Ja nu kādam ir kāda ideja, labprāt uzklausītu.. (šim video esmu izmēģinājis daudzas, bet katrai aptuvenais uzlabojums ir +1 skatītājs vidēji nedēļā. Maz.

Tā kā man tāds universāls dzinis veidojas, varbūt es varu tajā izveidot kaut ko tādu, kas piesaista cilvēku uzmanību.

Ja es, piemēram, 2 nedēļu laikā uzceltu īsfilmu(cutscēnu) redaktoru un dažus vienkāršus personāžus, es varētu izveidot pēc nedēļas vēl kādu īsfilmu. Palaist internetā, ar visu dzini, tad skatīties, kas sanāk.. 😛