Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Tik labi..

Nuja, šajos krīzes brīžos laikam neko daudz vairāk par problēmām nevar sadzirdēt. Bet tomēr ir cilvēki ar nebeidzamo optimismu. Un ir labo atmiņu uzkrāšanas punkti.

Man – šis. http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=1505 Ļoti daudz labu atmiņu, par kuru veidošanu, tad es visiem, kas tur rakstīja arī gribēju pateikties – visiem, bez izņēmuma. Nu tad paldies par to. 🙂 Vairāk gan tiem, kuri optimismu saglabāt spēj vienmēr. Kā piemēram foruma lietotājs Kamazs. (ir arī citi, bet viņš tāds spilgtāks piemērs šķiet, skatoties uz to, kā viņš atbalsta visus jaunos projektus)

Pēdējā laikā tas viss kaut kā manā pusē nedaudz samazinājies. Tā kā man patīk paredzēt visus situācijas iznākumus, esmu apsvēris dažas domas – varbūt pie vainas ir tā pati krīze ar brīvā laika un optimisma atņemšanu (tādā gadījumā varbūt palīdzēs mans jaunais projekts), varbūt tas, ka es stipri esmu mainījis spēles stilu uz nopietnu/tumšu (atkal – varēs palīdzēt jaunais projekts) vai arī mana attieksme (cenšos vienmēr laboties – nesteigties ar secinājumiem un saglabāt optimismu, pat ja tas ir grūti.. 😛 .. un tas ir ļoti grūti, vismaz man).

Par jauno projektu – https://snake5.wordpress.com/2010/04/03/mans-pieteikums-cinai/ – vēl nekā nevaru teikt. Būs pārsteigums. Ceru, ka labs.

P.S. Bija ļoti forši atkal pārlasīt pirmās 18 lappuses. Tā kā otrreiz skatīties labu filmu – pat ja agrāk īsti nezināji, kas tur attēlots un tīri intuitīvi novērtēji filmas kvalitāti, tad tagad saproti pilnīgi visu, kas tur ir un saproti arī to, ka nekļūdījies kvalitātes noteikšanā. Un tas ir tik labi..

..tikpat labi kā sajūta, ka beidzot esi panācis kaut ko tādu, ko bija sasniegt tik grūti, bet tajā pašā laikā tik maz pietrūka. Kā Gunplay cīņas mūzikas 4. versijas ievads. 🙂 Vēl joprojām brīnos, kā tas sāka veidoties tik labi.

Tas laikam arī viss pagaidām. Vēl joprojām gaidu konkursu. 🙂

Komentēt