Snake5's Blog

Kāda spēļu veidotāja blogs…

Decal’u rīks gatavs

Varbūt kādreiz pielikšu scaling’am vērtību automātisku noapaļošanos (snapping), bet citādi..

Decal’u pārveidošanas rīks ir gatavs!!! 😀 Tas jau man tāds svarīgs pagrieziena punkts, jo beidzot varu izdzēst vienu failu no desktop’a. 😛

Tas fails saucas doitfast.txt. Saturēja tikai 2 vārdus – “decal tools”. (Man patīk pierakstīt piezīmes sev angliski, ne tikai valoda attīstās, bet arī šādām lietām ērti lietojama – kā nekā nav locījumu vārdiem, tātad viegli saprotami viss.)

Par tēmu runājot – pēdējais līmeņu redaktora uzlabojums pagaidām varētu būt failu apstrādes modifikācija. Par skriptu iekšēju modifikāciju vēl jāpadomā – kā saglabāt spēles procesa ātro pārveidošanu no ārējiem skriptiem un vieglo rakstīšanu no iekšējiem. Lightmapes traucē. Bet dinamiskās gaismas arī negribu. Gan jau būs jādomā par līmeņa izmēģināšanu no līmeņu redaktora, ar ne tik labu dinamisko apgaismojumu un ātru ielādi.

Hmm, vēl ir tekstūru izvēles logs.. to vajadzētu ātrāk ielādēt (vai vispār tajā tekstūras nelādēt..).

Laikam tomēr darīt vajag vairāk, nekā sākumā likās, lai visu uzlabotu. Bet nekas, ir citi projekti, kurus veidojot domāšu par labāko variantu šim. 🙂

Komentēt